Responsywny Sklep internetowy stworzony o oprogramowanie WordPress i WooCommerce + migracja obecnych materiałów z opcją integracji pixeli facebooka i google – 4900zł netto (cena podstawowa za stworzenie sklepu)
Automatyczne tłumaczenia na wiele języków z opcją poprawy tłumaczenia na tej samej domenie wdrożenie – 5400 zł netto
(dodatkowo cena pakietu tłumaczeń DeepL (DeepL API Pro Więcej niż 500 000 znaków w miesiącu 4,99 € / za miesiąc + opłata zależna od zużycia 20,00 € za 1 milion znaków – opłaca klient odzielnie u operatora.)
Zaawansowane opcje marketingowe + marketing automation (Stworzenie gotowych szablonów i automatyzacji do marketing automation, stworzenie automatyzacji do opuszczonych koszyków 1500zł netto, stworzenie szablonów popupów promocyjnych / informacyjnych / z intencją wyjścia 1200zł netto + stworzenie uniwersalnego szablonu pod newsletter 450zł netto – łącznie 3150zł netto
(dodatkowo cena pakietu oprogramowania do marketing automation Getresponse dla Ecommerce 370zł /miesiąc do 1000 kontaktów na liście mailingowej. cennik dostępny tutaj => https://www.getresponse.pl/pricing )
Opcje Bloga – Stworzenie strony Archiwm + szablonu uniwersalnego dla treści – 1000zł netto
Dodanie Opcji wewnętrznego SEO (search engine optimization – optymalizacja treści dla Google) dla woocomarce przy pomocy wtyczki yaost SEO z rocznymi aktualizacjami przy pomocy Yoast (konfiguracja wtyczki + wtyczka) – 1000zł netto
Opcja dodatkowa – uzupełnienie danych SEO – 29zł netto za pojedynczą stronę / produkt
Konfiguracja rozwiązań affilacyjnych wraz z 3 modyfikowalnymi scenariuszami – punkty i kupony promocyjne dla klienta – 1750zł netto
Dodanie opcji do sklepu Bundlowania produktów (łączenie w pakiety) + upsell (wyskakująca oferta komplementarna droższa + downsell tańsza+ basket bump (wyskakiwanie oferty w koszyku) przygotowanie szablonów – 900 zł netto
Zintegrowanie nagrywania sesji użytkownika – nagrywanie sesji + mapy cieplne 500 zł netto
Cena 18 600 netto
+ koszty użytkonika za subskrypcje jeżeli jakieś rozwiązanie jej wymaga.
Opcje dodatkowe
Proponowany hosting w cyber_folks 29 zł netto / za pierwszy rok ,po pierwszym roku 599zł / rok woo_GO!
(https://cyberfolks.pl/hosting-woocommerce/)_
Aby przyspieszyć wyświetlanie strony w innych niż serwer strony (polska) krajach można użyć opcji CDN. Dzięki temu rozwiązaniu strona będzie ładować się natywnie z serwera w danym kraju. Średnie ceny takiego rozwiązanie miesięczne
6 TB
$199
$0.033 / GB
25 TB
$385
$0.015 / GB
50 TB
$580
$0.012 / GB
Dodanie opcji FOMO (fear of missing out) + potwierdzenia społecznego (Pokazanie powiadomień, że ktoś z danego kraju kupił dany produkt, pokazanie powiadomień z recenzjami, pokazanie powiadomień z kodami promocyjnymi, pokazanie powiadomień z recenzjami, pokazanie call to action – 800 zł netto
Dodanie opcji komunikatora Messenger dla szybkiej komunikacji z klientem i połączenie go z fanpagem facebooka – 99 zł netto
Dodanie komunikatora z rozmowami z botem i możliwością przejęcia rozmowy przez człowieka – 99 zł netto / miesiąc za konto suportu
1500zł – zbudowanie do 100 bloków odpowiedzi da bota, również możliwość podłączenia go do facebooka.
Zbudowanie bota AI ( z funkcją uczenia maszynowego) Do indywidualnej wyceny
Stworzenie interaktywnych stories na sklep, lub import z instagrama – 99zł / Stories do 5 plansz
Stworzenie podstawowej aplikacji na pojedynczą platformę IOS lub android i udostępnienie jej na Google play lub app store – 12 900 zł / za platformę
Pytania i Odpowiedzi
1) kiedy możliwy start pracy Od 1 grudnia (po podpisaniu umowy i opłaceniu pierwszej faktury)
2) jaki termin realizacji
Zależy od ilości opcji, jakie mają być wdrożone (jeżeli wszystkie od 90 dni do 120 dni). (przygotowanie sklepu podstawowego wraz z sekcją tłumaczenia 30 – 45 dni).
3) jaki plan płatności
Umowa i Faktura na 20% (powyżej kwoty 10 000zł na fakturze, poniżej tego 50% zaliczki). Sumy – Przed rozpoczęciem prac. 50% po implementacji sklepu wraz z tłumaczeniami. (Wtedy też sklep umieścimy na serwerze, aby mógł już funkcjonować), 30% po wdrożeniu reszty funkcjonalności.
4) rozwiązania afiliacyjne – 3 scenariusze, rozszerz co się w tym zawiera – pierwsza myśl że 3 scenariusze to mało –
Zależy ile rzeczy chce się rozdać za darmo, uważam, że nie warto wprowadzać za dużo kampanii promocyjnych ponieważ moga się nakładać. Przykładowe 3 scenariusze, oczywiście będzie można je modyfikować.
a)Kup 5 wybranych produktów i otrzymaj rabat w koszyku 20%
b) Po kupnie produktów za 300zł, wyślij automatycznie wygenerowany kod zniżkowy na -20zł.
c) Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody. Za każdą wydana złotówkę otrzymasz 1 punkt, rabat -50% jest wart np 300 punktów.
5) na czym polega opcja wewnętrznego Seo z wtyczką Yoast co będzie tu wykonane, jakie ma to dla mnie korzyści.
Dzięki tej wtyczce możemy zoptymalizować jak nasze produkty mają wyświetlać się w Google (widzimy miniaturę jak Google pokaże je użytkownikom) i pokazuje ona przy tworzeniu opisu co powinniśmy dodać lub zmienić w opisie, aby produkty się lepiej indeksowały w Google, pomaga nam tworzyć lepiej zoptymalizowane opisy na frazy jakie mogą wyszukiwać użytkownicy. Moim zadaniem będzie konfiguracja wtyczki, ustawienie stron błędów, mapy sklepu i dostępności do treści dla robotów indeksujacych. Jeżeli zatrudnimsz agencje Seo, będzie mogła się ona głównie skupić na pozyskiwaniu backlinków do naszej strony, ponieważ będziesz dzięki tej wtyczce mógł przygotować opisy produktów samemu, lub zlecić mi za 29zł netto za produkt / stronę
6) rozszerz mi funkcję zaawansowanych opcji marketingowych
Liczniki do produktów, na które kończy się promocja, jak i liczniki na samą promocje, łączenie produktów w celu promocji (bundlowanie), proponowanie produktów komplementarnych, proponowanie produktów najpopularniejszych, dodawanie produktów do ulubionych, dodawanie do opisu obrazków z tak zwanymi hotspotami. Czyli na obrazku ustawiamy kropki z opisem poszczególnych funkcji produktu, lub dodajemy obrazek z rodziną produktów i w kropkach dajemy linki do nich. Przycisk udostępniania i lajkowania produktu. Bump produktu przy zamówieniu lub w koszyku z promocją. Popup z intencją wyjścia / promocyjny / informacyjny. Dodanie pixeli Facebook i Google do strony, połączenie Google Analytics ze stroną.
–
7) marketing automation – 370 miesięcznie to nie mało, do czego mi to potrzebne po stworzeniu szablonów wypunktowanych (w kwocie 3150zł)
Jest to jedno z tańszych rozwiązań dla e-commerce. Szablony / maile / automatyzacje będę tworzył w oparciu o Getresponse, jest to platforma do tego. Bez tej platformy nie stworze szablonów więc nie będzie tych opcji. Bardzo prosty przykład automatyzacji porzuconego koszyka można zobaczyć poniżej.
8) nie ma nic o opcji kategoryzowania produktów, filtrowaniu, ustawieniach kategorii wysyłkowych – czy to się zawiera w pozycji nr.1 czyli przygotowanie sklepu?
W cenie przygotowania sklepu zawiera się takie opcje, jakie obecnie są na stronie Toroz.pl. + konto dla użytkownika. Produkty będziemy brali bezpośrednio z obecnego sklepu tak jak i wszystkie integracje obecnych rozwiązań płatności czy wysyłkowych. Więc te opcje brałem pod uwagę. Jeżeli miałoby być brane pod uwagę jakieś dodatkowe, będą musiały być wycenione.
9) Co z obsługą po – kokrekty – modyfikacje – aktualizacje – dodawanie modułów
Aby odpowiedzieć na to pytanie musimy przejść od początku procesu tworzenia sklepu. Proces tworzenia sklepu wygląda tak: Podpisujemy umowę => Rozpoczynam pracę po otrzymaniu wszystkich potrzebnych materiałów / dostępów etc. => Tworzę klikalną makietę UI (wyglądu) => spotykamy się na spotkanie online, aby ją omówić => wdrażam poprawki (jakie zostały ustalone) => implementuje stronę z podstawową funkcjonalnością => testuję czy wszystko działa => Oddaję do sprawdzenia => Jeżeli są jakieś błędy poprawiam je => Wdrażam dodatkowe funkcjonalności ustalone na umowie => testuję => umawiamy się na szkolenie z obsługi sklepu z pracownikiem, który będzie się nim zajmował. Szkolenie jest nagrywane, potem udostępniam nagranie. Jeżeli pojawią się jakieś pytania z obsługi sklepu, będzie udostępniony system supportu oraz dostaniesz numer klienta-odpowiedzi na pytania maksymalnie w ciągu 24 godzin.
Pakiety opieki nad stroną. Opcja 1 (250zł netto / miesiąc) – aktualizacja strony do najnowszych wtyczek (sprawdzanie 2 razy w miesiącu), kopia zapasowa co 3 dni, 2 aktualizacje treści lub grafiki w miesiącu, raport na koniec miesiąca.
Opcja 2 (450zł netto / miesiąc) – aktualizacja strony do najnowszych standardów (sprawdzanie 3 razy w miesiącu), codzienna kopia zapasowa, 6 aktualizacje treści lub grafiki w miesiącu, analityka woocommerce (sprzedaż brutto/ netto, Zwroty, wartość użytych kuponów, koszty wysyłki, ruch, czas trwania sesji, liczba stron na sesje, skąd przyszedł ruch)
Dodawanie kolejnych modułów do sklepu, wyceniane indywidualnie.
Czy jest coś jeszcze ze stosowanych narzędzi które w przyszłości mogą mi się przydać.
Personalizacja sklepu pod konkretnego odbiorcę, jak i komunikatów marketingowych. Np, jeżeli ktoś wejdzie na nasz sklep z Gdańska lub okolic może wyświetlić mu się komunikat na stronie głównej „Dla osób z Gdańska mamy rabat 10%, wpisz kupon Gdańsk20 w koszyku”. Jest kilka opcji takiego targetowania i jak je wykorzystamy zależy od naszej kreatywności. Personalizować również możemy obrazki wysyłane pod klienta, np. umieszczać jego imię na danym obrazku w mailu, tych obrazków nie musimy tworzyć ręcznie.
Można wykorzystać sztuczną inteligencję do napisania opisów pod SEO do każdego produktu.
Do każdego opisu produktu można dodać wiadomość w formie audio, aby użytkownik nie musiał czytać.
Lub pójść dalej i stworzyć filmy o naszym produkcie z lektorem i avatarem, w tle mogą być nasze reklamówki, zdjęcia, nagrane instrukcje obsługi etc.
Opcji jest wiele, gdy dodamy nowy produkt do sklepu może on automatycznie dodawać post na nasze wszystkie social media.
Można też dodawać różne quizy z nagrodami – np zniżkami do sklepu, lub loterią ala koło fortuny ze zniżką, aby angażować użytkowników.
Można też robić dokładne segmentacje przy pomocy modułu czatu, który będzie się otwierał w przypadku określonych klientów i określonych produktów np. Klient jest w sekcji, bramy do crossfitu, nasz system zarejestruje ze odwiedza ta stronę juz 3 raz w ciągu miesiaca ale nie dokonał zakupu, może mu sie otworzyć okno czatu na tej stronie i nasz sprzedawca może dzięki temu bezpośrednio sie zapytac w czym może pomoc i rozwiać wątpliwości klienta, lub poprostu wyświetlimy mu popup ze zniżką. Zastosowań również tego jest wiele. Możemy również zastosować zdjęcia 360, aby klient mógł obejrzec produkt z każdej strony.
Do każdej z takich dodatkowych opcji potrzebne są nam narzędzia (np takie jak Getresponse do marketing automation) nieraz kilka jakie ze sobą musimy połączyć. Większość z nich opiera się na abonamentach. Opcji jest naprawdę wiele i nie sposób je wszystkie przytoczyć.
Nie należy też stosować wszystkiego, bo przytłoczymy naszego klienta ilością informacji. Należy pamiętać, że klient nie może dotknąć produktu i proces kupowania w sieci wygląda inaczej niż w sklepie stacjonarnym. Profesjonalne zdjęcia z wielu stron świetnie pokazują produkt użytkownikowi, jeszcze lepiej jak by dodatkowo miał filmik jak go używać, instrukcje obsługi w formie video i wszystkie dodatkowe rzeczy, jakie pomogą mu w podjęciu decyzji zakupowej. Dobrze napisane teksty, które pokazują klientowi, że nasz produkt rozwiązuje jego problem, potrzebę. Sekcje pytań i odpowiedzi (gdzie wstawimy najczęstsze pytana klientów)
Od 11 lat jesteśmy dla Was
Przez 11 lat zrealizowaliśmy projekty dla klientów z Polski, USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz dla lokalnych firm i instytucji. Naszym najwyższym priorytetem jest realizacja celów biznesowych dla naszych klientów. Projektowane przez nas strony generują wzrost sprzedaży, są prostote w użytkowaniu i bardzo atrakcyjne wizualnie.
Dlaczego my?
Zajmujemy się projektowaniem stron i dokładnie wiemy jakie rzeczy możesz potrzebować.
Łatwa modyfikacja
Wszystkie teksty i zdjęcia podmienisz w kilku kliknięciach.
Strona zaprojektowana pod klienta
Nic nie irytuje bardziej użytkownika jak źle zaprojektowana strona. Dzięki naszemu doświadczeniu, zaprojektujemy ją tak aby klient chciał do niej zawsze wracać.
Analityka
Podłączymy do twojej strony analitykę i narzędzie do nagrywania sesji użytkowników. Sprawdzisz co czytają twoi klienci, a czego nie i łatwo to poprawisz.
Marketing
Pixele reklamowe Facebooka i Google adwords bez problemu i szybko je podłaczysz samemu czy z naszą pomocą. Niezbędna opcja dla wszystkich osób chcących się reklamować.
Opieka nad stroną
Popilnujemy za Ciebie czy strona jest aktualna, podmienimy teksty i zdjęcia, oraz dodamy najnowsze promocje.
Świetny kontakt
Otrzymasz od nas kalendarz prac na kiedy i co zostanie skończone. Na bieżąco informujemy Cię o przebiegu prac. W każdej chwili możesz do nas napisać z problemem, odpowiadamy bardzo szybko.
Zaufali nam
Dziękujemy wszystkim klientom za ogromne zaufanie, jakim nas obdarzyli oddając nam jeden z głównych zasobów wizerunku swojej firmy.
Doszedłeś do końca
Nasza strona korzysta z ciasteczek. Aby dalej korzystać ze strony, zaakceptuj politykę ciasteczkową. Więcej informacji znajdziesz na Polityka ciasteczek